Idag...gör..det..ont!

2009-10-18 @ 11:34:49
Jag har så jävla mycket som jag vill berätta just nu, en hel del juicy skvaller också men just nu så pallar jag inte att blogga seriöst en sekund till...

Här hemma så gör både tompa och jag vårt bästa för att överleva bakfyllan som vi har drabbats av..

Hur fan kan man vara såhär bakis efter bara 6 öl?!!?!

igår hade jag en av de roligaste kvällarna i hela mitt liv, men det får ni höra mer om senare idag alt. imorn...



Jag är utrotnigshotad idag....



Kommentarer

Postat av: Päivi

Det här låter hur bra som helst, ni har ju fått valuta för pengarna, fullt ut, he he he, men ta hand om varandra...

2009-10-18 @ 11:53:40

Postat av: Anonym

Du är ju gammal scouter...använd överlevnadstragedi!!!

2009-10-18 @ 13:32:35

Postat av: Angelika

Men du har ju fått fixat sidan nu, din lurendrejare ;-) Tack för att ni kom i lördags, var jätte kul att träffas. Har smått ångest över att ni inte rymmdes i taxin ut till krogen, jäkla knas taxi chafför som inte vågade ta en extra med sig :( Nåja, hoppas ni hade kul iaf! :-)

2009-10-19 @ 14:23:25
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback