Ett smittsamt blogg virus?

2009-10-23 @ 07:44:35
I många av de bloggar som jag dagligen följer så har jag på sistone kunnat läsa om ett konstigt virus som verkar sprida sig som en löpeld; "Bloggtorkan"! Blogg efter blogg informerar om hur inspirationen till att skriva har övergett dem. Det verkar vara ett av biverkningarna av sjukdomen. Men de som drabbas av detta mest är endå familjen, snokarna, vännerna och fansen. De är ju de/vi som behöver en dagliga dos av hur-andra-lever-sitt-liv "skvaller".... Jag trodde att jag var någorlunda immun mot detta iochmed att jag, i brist på annat, åtminstone alltid har en sjuk tanke på lager i hjärnbanken som jag mer än gärna delar med mig av.

Men ack så fel jag hade. Nu har även jag drabbats. Jag har förlorat min "musa"... Jag kan sitta framför datorn i flera minuter, och jag kan t.om veta vad jag ska skriva om, men orden blir helt enkelt inte i tryck.... Jag har helt enkelt åkt på den "galna bloggtorkan" jag med.

Och den kräver sina offer.... Vart fan ska man få sitt dagliga skvaller nu då? Är det meningen att man ska måsta börja prata med folk igen?

oh jesus amalia.

Någon som vet om det släpts något botemedel än?Har det överhuvudtaget uppfunnits än?

Hur som helst, om någon av er råkas hitta min motivation där ute någonstans, så lämna gärna tillbaka den till mig! Tackar i förväg.





Jag är sjuk.... Jävla smittsamma blogg virus!

Kommentarer

Postat av: mami

Du har glömt den här i Töre under Fadros säng...kom o hämta tillbax!!! och sen glömde du ett par grå tajts oxå...vi saknar dig/puss o kram från má!!!!!

2009-10-23 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback