Best night ever!

2009-10-20 @ 10:29:59
Såja. Nu har jag återhämtat mig nog mycket från lördagen för att faktiskt orka återberätta den.  Jag hade en av de absolut roligaste kvällarna i mitt liv då. Vi satt längst FRAM på showen! Bara 1 meter från scenen! Tomi fick sjunga i mikrofonen, vi blev skämtade om och nedskvätta av Pablos svett, och jag var nära att pissa ner mig mer än 7 gånger vill jag lova. Fy fan vilken fantastisk upplevelse det var! Har nästan ont i magen och käken än idag, jag skrattade så hårt.

Efter showen så åkte vi till tuna på fest. Men vi hann inte vara där mer än 40 minuter innan de skulle ut och vi snällt fick fortsätta att öla i en trappuppgång...(fick inte åka med i taxin) Lite fjortis nostalgi över det hela faktiskt. Men vi hade roligt jag och tompa. Allt blir vad man gör det till, så vi satt där och skrattade och tjoade. Lite ångest hade vi över att vi inte tagit kort på alla komiker som uppträtt tidigare på kvällen dock. Vi hade ju bara kort på pablo. inte killen från stockholm Live (jari, stewie wonder tonic för er mamma & pappa), eller de 3 andra killarna som uppträdde innan huvudnumret. De var alla helt brillianta!! Så det beklagade vi oss över lite...

Jaja, våran taxi kom slutligen och vi bestämde oss från att åka in till stan och gå ut på cleo (av alla ställlen!!) då det verkade vara så jävulskt med kö överallt annars.... Det var typ jag, tomi och fyra andra nere på cleo när vi kom, men de 4 som var där var.... Komikerna som uppträdde före pablo!!!!!! LALA! Vi skålade med dem och fick foton på allihopa. Så vi var nöjda och glada över hur bra kväll vi haft när vi åkte hem.

Det hände ganska mycket den kvällen, men jag orkar inte skriva om allt. Skulle få skrivkramp.....
Låter bilderna tala för sig själva. ps, notera pablos härliga t-shirt! hehe..

  


















Kommentarer

Postat av: Päivi

Ödet...ni som hade längtat så många månader, ja du, ni fick verkligen mer än showen, verkligen valuta för pengarna, skicka in bilden och er historia till hänt extra, så tror jag hela kalaset blir gratis, brukar man inte få en slant om bilden blir puplicerad, var inte sämre än din mor...

2009-10-20 @ 12:22:00

Postat av: mami

Gud vilka härliga, glada bilder, du är så söt babyn!!!Gör nu som Päivi o jag säger...dem betalar ju 250:- per bild så du har en slant att hämta där...och tänk att det är ju världsstjärnor!!!Man ska dela med sig, hih

2009-10-20 @ 17:51:18

Postat av: Angelika

Ja det gjorde det faktiskt. För på Gymmet var jag! hihi

2009-10-21 @ 11:38:51
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: Marri

Nä men jag är inte bitter för att du satt längst fram på Pablos show, fick smaka hans svett m.m. och inte jag.. ;D haha, men är glad för er skull : D kan bara tänka mig hur kul ni hade!:))

2009-10-21 @ 17:12:42
URL: http://maerriii.blogg.se/

Postat av: mallo

Tja babe:) eller god morgon kanske man ska säga har bokat bord i morrn till typ halv åtta!kommer ni till oss före eller frågade om johan ville komma också men ja fick inge svar han dizzar mig..kram

2009-10-23 @ 06:16:03
URL: http://mizzmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback