Sent skall syndaren vakna

2009-10-16 @ 07:06:30
Sällan, nästintill aldrig, händer det att jag vaknar före väckarklockan ringer. Idag var dock en sådan dag... vaknade redan 5.55 av att jag hade en riktigt elak magvärk. Så jag har inte kunnat somna om då det känns som att jag blir stucken med en kniv i magen, hur jag än ligger! Så det var bara till att kliva upp och hoppas att det går över till jag ska fara och jobba... Jag får väl skylla mig själv antar jag, efter den maffiga Allstar chili,choritso,cheese burgaren som jag klämde i mig igår...Plus alla de äckliga bearnaissås chipsen jag tuggade i mig senare på kvällen!! (gillar beasås, gillar chips men tillsammans var de ingen kombination!Rekommenderas inte!!)

Det var riktigt trevligt igår. Jag och johani poika hade riktigt mysigt. Efter "lunchen" (kan man kalla det lunch vid 4 tiden fortfarande?) så drabbades vi som vanligt av en skrattattack och satt där och drog de dummaste grejerna som ingen annan i hela världen skulle fatta utom vi, och garvade så att tårarna rann! Vi har en tendens att bli sådär efter en gemensam måltid. Något med en plötslig blocksocker höjning kanske? jag vet inte, men roligt har vi det iaf! (Stackars Tomtom i London, vad han fick lida!!!) Sen for vi runt på stan och kollade lite dittan och dattan... Hittade massor av sånt som jag inte alls behöver, men som det är hög VILL-HA faktor på endå. Dock så avstod jag från att handla någonting. (men se där, kanske är inte ALL karaktär förlorad) Bilen ska snart lämnas in så jag kommer att behöva pengar till det.... SUCK!

Nä, nu ska jag börja göra mig i ordning för veckans sista arbetsdag. Ikväll blir det fredagsmys om jag har förstått reklamen rätt?


Ha en bra dag!




Kommentarer

Postat av: mami

ha en bra dag du oxå!! Jag är så glad, pappsen får ev. komma hem idag!

2009-10-16 @ 08:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback