Man saknar inte kon förrän båset är tomt

2009-11-09 @ 09:45:31
Eller, jag ska förtydliga mig.
- Man saknar inte sitt Gevalia kaffe förrän burken är tom och man bara har äckligt julkaffe kvar-
Kaffe som är smaksatt med kanel, kardemumma och vanilj, nä fy fan.. Lär ju få svänga förbi på statoil innan jobbet och köpa mig en kopp stor, rykande het, stark, svart. (tur att jag inte sa lång och grov där också. Det hade kunnat låta lite fel då!) Min morgon kan ännu räddas!


Har ju helt glömt bort att berätta att jag i torsdags var på leos lekland för första gången. Emma och lilla Neo tog med mig dit, och vi hade så roligt. Ibland så undrade jag faktiskt vem det var som hade mest roligt, Neo eller jag och Emma? Tänk om något sånt där hade funnits när man själv var barn? Ajajaj, jag hade ju bott där då!

Det är tråkigt att bli vuxen... Allt ska vara så allvarligt då. Men jag vägrar att växa upp och mogna till!
Never! De måste fånga mig först och tortera mig innan det sker! Barnslig är jag och barnslig förblir jag.

Våga-Vägra-Vuxet! 

Kommentarer

Postat av: mami

lova det!!!... aldrig glömma bort att vara barnslig!!!Marika kommer med kameran, visst är hon snäll!Love you...

2009-11-09 @ 15:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback