Drogen kallar på mig...

2009-11-22 @ 09:12:06

Begäret vägrar att lämna mig i fred. Den starkaste viljan av stål har inte länge kraft nog att stå emot drogen. Min kropp skriker efter den varje dag. Jag har fysiskt och psykiskt fastnat i beroendeträsket igen! Jag trodde att jag kunde alla tricks för att slippa hamna här, men på något sätt så har jag blivit lurad tillbaka... och insett det när det har varit alldeles för sent! Skadan är redan skedd.... och kommer bara att bli värre och värre ju längre tid drogerna har övertaget om min liv.

Men nu säger jag NEJ! Jag vill ha tillbaka mitt liv! jag vägrar att låta demonerna styra mig, jag vill själv själv bestämma över min kropp och själ. Jag vägrar att leva för den tillfälliga kicken som drogen ger mig!

Jag säger; DRA ÅT HELVETE SOCKER , DU BESTÄMMER FRÅN OCH MED NU INTE LÄNGRE ÖVER MIG!!


Jag är en beroende person och jag är torsk på socker..... Det har gått helt i överstyr nu, vikten bara ökar och humöret bara sjunker!

Dagarna börjar så himla bra.... Men på kvällen så dyker den upp som från ingenstans... begäret! jag står emot den ett tag, men till slut är jag som i trans och bara måste ha mig ett fix! Vad som helst, bara det är socker! Mycket socker!


Men nu fan.... nu räcker det! Jag bestämmer över mitt liv, inte drogen! (måste minnas det!!!)


Mot SHA (sugar holics anonymous) jag nu styr! (Finns det ens överhuvudtaget???)




Fan vilken vidrig överätare jag har låtit mig själv till att bli igen.....


Kommentarer

Postat av: mami

inte ensam!!!Tyvärr, här finns en till, och kan du tänka dig...Martin o Niklas har gett godislöfte!!! dem har slutat äta, inga smågodis nu till helgen heller fast Anna hade köpt massor...jag mår ILLA varje kväll och ändå...chockolaatia!!!Helsike...Kram o styrka till dig!

2009-11-22 @ 12:59:13

Postat av: Milo

Här har du en till som bekänner. :) Och finns det inget gott hemma kan man ju ta ett glas oboy. Är det illa då? ;)

2009-11-22 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback