Dagen efter Tisdag.

2009-11-25 @ 11:23:51
Det är alltså... (räknar på fingrarna) aahh, onsdag! Dagen efter min favorit veckodag.

Min turdag började inte allt för bra dock. Öppnade mailen på morgonen och såg att jag hade fått två taskiga mail från den-där-personen-som-tycker-att-det-är-hennes-rättighet-att-bete-sig-som-en-fitta-mot-andra-helt-utan-anledning. Det var kanske lite dumt av mig att ens öppna dessa då de resulterade i ett raseri utbrott med tårar och skrik. Jag var så nära att hoppa in i bilen, söka upp personen i fråga och ge denne en rak höger upp i nyllet så att puckot fattar att lämna mig i fred!! Men som tur var så är ju min bil på verkstan.... Så slapp jag att bli arresterad av farbror blå för misshandel också. Pjuhh. Ilska kan få en att agera impulsivt ibland.

Tur också att jag hade världens bästa Torkel tomtomson här som efter 5,5 år har blivit ganska så duktig på att lugna ner mig.

Det var början av dagen. Sen blev det bättre på jobbet och ännu bättre när jag kom hem.

Thank god for my colleagues, Tomi and Top Gear!!!


Tuesdays rules!

Kommentarer

Postat av: mami

hello!!!du glömde skriva hur pinsamt det var på ditt jobb: Att få massa kramar samtidigt från både mamma o pappa, hih...eller kanske tyckte du om det? Jag väntar att lördagen blir fort...att bara vara med er o spela (VINNA) Chigago/ Tusen haleja!!!

2009-11-25 @ 17:58:47

Postat av: mami

konstigt!!!får inte in min text till dig, gör dock en försök till...joo, du hade glömt skriva om det där pinsamt som hände på ditt jobb: Att blir pussad o kramad samtidigt av både din mor o far, hih...eller kanske tyckte du om det??? Jag väntar o längtar till lördag...att bara vara med er och att spela (VINNA) Chicago, det är toppen det! Tusen haleja till er båda...

2009-11-25 @ 18:04:28

Postat av: mami

Du glömde skriva om det där pinsamma som hände på ditt jobb...att bli kramad o pussad samtidigt av både sin far o mor...heh...eller kanske tyckte du om det??? Väntar lördag...att bara vara o slappa med er och spela(VINNA) Chicago...Tusen haleja till er båda, rakastaa!!!

2009-11-25 @ 21:07:01

Postat av: Piia

ups, ja det glömde jag ju! Thank god for my parents to, ska det ju förstås stå i inlägget också. ;)

2009-11-25 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback