All I want for christmas is...

2009-11-26 @ 16:14:54

Har märkt av en liten "trend" bland bloggarna som jag läser. Man ska tydligen skriva en önskelista inför jul, och eftersom jag är svag för grupptrycket så hakar jag på.

Jag bryr mig inte om materiella ting överhuvudtaget (har allt jag behöver just nu, förutom en fungerande bil..)så det jag önskar mig är inte så mycket begärt egentligen.

Jag önskar mig:

1.
En t/r biljett till New York

2. En karibien kryssning

3. En jorden runt resa

4. En roadtrip genom USA med Graceland i Memphis -tennessee (yey Elvis!), Las Vegas, Chicago, NY, Miami och San fransisco plus hela route 66 som absoluta måsten

5.  Ett halvårs backpack resande i Asien, plus ett halvår i Sydamerika och Mexico

6. Ett års work and travel visum i Australien

7. Minst 2 års boende i valfri spansk eller engelsktalande storstad

8. En minst 3 veckor lång solsemester i något tropiskt land

9. En lyxig skidresa till Alperna



Det var nog allt tror jag? Så det är bara att välja och vraka från min lista, jag blir glad för vad jag än får därifrån.

Se där. Jag är easy to please.

Som sagt, bryr mig ju inte om materiella ting!


Tack och bock!


Kommentarer

Postat av: mami

Tack att vi får välja, det blev mycket lättare: av oss kommer du få nummer 3.......i listan.........Jorden för oss just nu är Töre!!!Så runt jorden tar vi dig...runt Töre, och du få välja om vi går eller springer eller åker skoter eller bil eller skidor eller med gåstavar etc. God före jul stämning till dig älskade dotter!kraam....

2009-11-26 @ 19:12:49

Postat av: Anne

Piia, vilken underbar önskelista! Det är ju det jag oxå vill ha... Men innan dess måste ju min älskling bli frisk för jag vill ju bara göra allt det tillsammans med honom. Va kul att Merja redan lovat dig jorden runt...hihihi

2009-11-26 @ 22:48:43

Postat av: Malin

Va fan!!du ska ge fan i min onskelista !!nar har du hunnit kopiera den...hihi du e gullig du gumman puss puss

2009-12-02 @ 02:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback