Voi helvetti.

2009-05-02 @ 03:46:39
Sitter uppe mitt i natten och funderar. Måntro, kan det vara så att Piia är lycklig? Solen skiner, jag har mina kära vänner, jag diggar min sambo och jag trivs på mitt jobb, hey, jag gillar tillochmed Luleå for the time being. Jag känner mig älskad och åtrådd även fast att jag har gått upp en del i vikt igen (maby nobody but my self care darling). Jag vet inte, kanske är det solen som gör det eller så är det helt enkelt så att jag........ som tidigare spekulerat..... är lycklig. På riktigt!!!!



¡Hasta mañana!

Kommentarer

Postat av: mami

yeah! I love my baby!!!mutta "voi helvetti" ei ollut tarkoitus että opit suomessa rumat sanat..vaan t.e.x "voi hellanlettas sentään". Oltiin vappujuhlissa Kemissä, igen "skitskoj", Kapo, Pirjo, Armi hälsade! On hienoja kuvia mutta tarvin apua saada ne datalle! Moi ja halit

2009-05-02 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback