Shake it baby, shake it.

2009-05-21 @ 22:25:56
Nu har vågen äntligen börjat visa effekt av nutrillette dieten. Start vikten var ju som nämnt ondskefulla 66,6. Idag visade den 64,8. Nästan 2 kilo på bara 4 dagar, det är inte fy skam! Ska ner till 55 igen har jag bestämt. Det är min trivsel vikt. Men jobbigt har det varit att inte äta riktig mat mer än 1 gång per dag. Har varit ganska så okoncentrerad, trög(are) och trött i kroppen sedan jag började med shakarna. Men jag ska ju som sagt bara göra det i en vecka. Kanske två, beroende på hur mycket jag förstör det jag årstakommit, imorgon med både alkohol och buffé mat. Shit the same. Nog om min vikt nu.

Idag har vi varit lediga både jag och tompa. Har flängt runt lite i stan och på storheden, hälsat på svärföräldrarna, varit och ringt på hos kompisar men ingen har varit hemma, tvättat polon och.... jaa... bara chillat här hemma. I morgon ska T tillbaka till worket igen och jag ska på gallej. Kul ska det bli. Tror tillochmed att jag ska ha klänning på mig. Det är inte allt för ofta det händer men nu när det börjar bli så somrigt ute så känner jag nästan att jag skulle kunna ha det.


Önskar att rajsan vore här just nu... vill gå på långpromenad med vovve, kasta pinnar, springa i skogen och leka på ängen. Tomi är så dålig på att apportera pinnar och så går han så dåligt i koppel, så det är inte riktigt samma sak att gå ut med honom på hund promenad.



god kveld!

Kommentarer

Postat av: mami

Rajsan saknar dig oxå, stackarns har fått rejäl exem igen under hela magen, samma som förra sommaren,det måste vara gräsallergi, Grannen-Stig åkte till Lule för att hämta hunden-Ronja hit för att Rajsan ska ha nån kompis att springa med...puss o kram!

2009-05-22 @ 11:52:48

Postat av: Sara

Komma och promenera med mig och Akilles under helgen?

2009-05-22 @ 17:15:40
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback