Finn ett fel.

2009-05-09 @ 07:53:09
Det är lördag, jag har klivit upp klockan 7, what is wrong with this picture? Everything!
Det borde vara olagligt att vakna såhär tidigt när det är helg.... Märks verkligen att jag har jobbat mycket kvällar på sistone. Jag är såååå inte människa vid den här tiden. (sen att  jag gick och la mig klockan 2 inatt har ju säkert iiiingenting att göra med att jag är sjukt trött idag, aaaaldrig kan det väl vara mitt eget fel va?)

Nu väntar jag otåligt på att koffein tabletterna ska börja verka.... (är alldeles för seg för att faktiskt orka koka riktig kaffe)

Working 9 to 5, what a way to make a living. Som Dolly Parton skulle ha sagt.



Morn Morn.

Kommentarer

Postat av: Milo

Usch vilken hemsk sköterska! Den där kontrollen jag gjorde igår, gjorde ju svinigt ont! :( Så du hade cellförändringar? Var det en allvarlig grad? Jag går omkring och är orolig, man tänker ju "cancer" på en gång.

2009-05-09 @ 09:39:36
URL: http://miilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback