Envis

2009-05-06 @ 21:07:58
Att han kan vara envis ibland min tompa. Han ligger i soffan och klagar över att han håller på att bli ordentligt sjuk. Han ser heller inte ut att vara alltför kry. Men då jag menar på att han nog borde sjukskriva sig imorgon så säger han bara -näää, jag har inte råd (host snörvel och ynk) och jag har inte tid att vara borta från jobbet heller...... Spelar ingen roll hur man än försöker övertala honom att vara hemma då han faktiskt är sjuk, nejdå, pojken skulle kunna ligga i koma och endå kräva att hans säng skulle dras till hans arbetsplats så att han kan jobba trots sin koma. Inte lätt att vara plikttrogen när man är sjuk inte.

Stackarn.

Förövrigt så vill jag gratulera min käre mor som fyller år idag. Någonstans mellan 40-45 har jag för mig att hon fyller. Eller var det kanske 35? (hihi) Hur som haver, Grattis!



Go kväll, passa er för grisarna!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Tjhoo :)ska ni käka mexipexi mat på lördag?

Vi ska ej göra det Kenneth är dålig han har fått nått fel i magen vi vet inte vad det är tjatar att han måste åka till farbror doktorn men icke det ENVIS jävel han också jag jobbar nog mest troligt lördag MEN NÄSTA helg är jag ledig!kram

2009-05-06 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback