SER JAG UT SOM SEXTIFEM?!?!

2009-03-20 @ 19:39:04

Idag så var Agda 95 ute på shopping tur med sina barnbarn, och de står och undrar över någonting.... Då tittar Agda 95 på mig och säger till barnbarnet; -Fråga tanten där borta. Och så pekar hon på mig!! VADÅ SER JAG UT SOM MÄRTA-MARGOT 105?! Sikken förolämpning.... Hon måste ju ha trott att jag var Sextifem år eller nått.... Fan, min mamma är inte ens gammal nog att kallas tant!

Ska trösta mig med en pizzabit i ena handen, en kall corona i andra, en liten vodka redbull i den tredje och en ps kontroll i den fjärde handen.  Och röven den ska vara djupt nedsjunken i soffan. Sådeså!



Sen så är jag bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sjukt avundsjuk på malin och kenneth att jag nästan funderade på att köra av vägen och köra in i ett träd! Fusk!! Imorgon blir det allvar faktiskt! haha





Buenas tardes!


Kommentarer

Postat av: Mallan

Jaaa fyfan :)haha hur är formen ?själv känns det som en lastbil kört över mig..

2009-03-22 @ 12:37:07
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback