Så ljuvt det är att göra ingenting och sedan vila efteråt.

2009-03-25 @ 23:58:10
Jag kunde ge lektioner i att inte göra något, om jag bara orkade.......


Hellre en tårta i vasken, än en vårta på tasken.
Hellre lite kattpiss i salongen, än en kass pitt i kalsongen.
Hellre en bollkalle i kanalen, än en kall balle i analen.
Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Hellre råg i ryggen, än säd i byxan.
Hellre bladlöss i snåret, än flatlöss i håret.
Hellre en strömmingsfientlig främling, än en främlingsfientlig strömming.
Hellre diska i badvatten, än bada i diskvatten.
Hellre en kälke på vintern, än en spark i pungen.
Hellre en kork i skumpan, än en sork i rumpan.
Hellre ha ryggsäcken på magen, än magsäcken på ryggen.
Hellre pissa i en stupränna, än att stupa i en pissränna.
Hellre en back bärs, än barsebäck.
Hellre omkörd och bortkommen, än omkommen och bortkörd.
Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken.
Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen.
Hellre en back i hallen, än ett hack i ballen.
Hellre fimp i krattan, än kramp i fittan
Hällre en rövare i poolen, än en polare i röven.


Med alla dessa motgångar så är det bra om man kan tänka positivt......


Hoppades att jag skulle få tillbaka pengar på skatten men så blev det ej... Istället åkte jag på att betala 5000 jävla kronor!
Förbannat...!!

SLÅ TILLBAKA! Fyll i deklarationsblanketterna med romerska siffror!


Ska det inte vända för mig snart? Jag väntar tålmodigt.





"Jag slog sönder en spegel och fick sju års olycka, men min advokat tror att
vi kan få ner det till fem"


Kommentarer

Postat av: Malin

Turen vänder gumman vänta och se:)

Men jag vet hur det känns att vara less BELIVE ME!

2009-03-26 @ 11:00:56
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: mami

såg bilder av dig i facebook...fyllebilder usch!!!du kommer att få stryk av mig, bara du vet!!! Ha skatteuppgifter kommit redan???Hur i helsike fick du så mycket att betala!!!???Vi kommer till Lule på måndag...sees då!!!Förresten som du ser funkar vår dator igen!!!Puss och kram från daddy and me and animals!!!!

2009-03-26 @ 16:31:39

Postat av: Angelika

Nämen vafan. Hoija! Jag har inte vågat kolla, så väntar tålmodigt på ett fint saldo på kontot sen ;-) hehe

2009-03-26 @ 20:08:35
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback