HJÄ...LP!

2009-03-10 @ 21:08:10
OH....MY...LORD! Jag håller ärligt talat på att bli galen! Jag sliter mitt hår och biter tungan av mig. Jag har haft en låt på hjärnan heeela långa dagen! Samma låt har spelats upp om och om och om och OM igen i min skalle, tusentals gånger enda sedan jag klev upp. FROSTY THE SNOWMAN! Det kan inte bli bättre va? En jävla jultruddelutt mitt i mars. Kan någon snälla hjälpa mig? Säg en låt, vilken som helst. Bara det är en låt som fastnar! Gaaah, vad som helst är bättre än Frosty! Har (som vanligt) drivit mina kära kollegor till vansinne idag med mitt nynnande. Det smittade dessutom av sig så tillslut så hördes det julmusik trallandes lite här och var på jobbet.

Jag klarar snart inge mer! Vik hädan onda snögubbe!!!


(Bra Piia, det där gjorde ju verkligen saken bättre!!)




Tack gode gud för att TopGear börjar snart, så kanske man kan få tänka på något annat för en stund!?



Jag får snart brainfreeze......


mukava lumiukko! (ja hyvää iltaa!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback