Do you ever think of me Barcelona?

2009-03-31 @ 11:21:46
Jag känner att jag skulle behöva åka till barcelona ett tag igen.... Har min älskade livscoach boende där nere och det är nu alldeles för länge sedan vi träffades sist! En fantastisk människa vars syn på livet jag önskar att jag också hade. Hon är så harmonisk och utstrålar ett sådant inre lugn att man inte kan annat än bli påverkad av det. Jag skulle behöva henne just nu.... Har aldrig blivit så väl mottagen och bra behandlad som där nere! Människorna tog genast in mig som en i familjen. Det var för dem givet att jag skulle få bo hos dem så länge jag ville, och äta av deras mat så att jag var mätt och belåten, trots att de själva inte hade mycket pengar alls! Och när man än träffade en ny vän så kramades man och pussades  på kinderna som om man varit bästa vänner hela livet. Jag älskade verkligen livet där nere!! Jag önskar att jag hade möjlighet att kunna åka ner till barcelona ett tag... eller för alltid kanske? Jag vet inte... jag vet bara att jag saknar motivation för livet just nu....


Änglavakt hade jag igår. Fick okontrollerad sladd på bilen, hamnade i fel fil och var centimeter från att krocka med en buss! Kommer aldrig att glömma busschaufförens min..... Men jag lyckades räta till bilen i sista stund och chockad, men okej, kunde jag darrig i hela kroppen fortsätta färden hemåt......


Jag måste säga att jag faktiskt är ganska förvånad över att jag INTE krockade.... Så oflyt som jag har med allt just nu.....





Have a nice day!

Kommentarer

Postat av: Johan

men babyspice, du får inte skrämma mig sådär.

what would life be without you?

Men tur att du inte krockade.



När ska tapas, siesta, mañana mañana och tomatkastning bli en del av våran vardag?

läste om SOS-animals igår, och ngn gång så ska jag dit och jobba som volontär.

2009-03-31 @ 13:59:00

Postat av: Malin

Jobbar du i helgen?tänkte om vi skulle gå på stan på lördag och handla och fika kanske?kram

2009-04-01 @ 09:46:53
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Angelika

April April din dumma sill! ;-P hehehe

2009-04-01 @ 21:08:57
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: Angelika

April april din dumma sill! hihi ;-) Vet ej om detta blir andra gången jag skriver det, för datorn är segast just nu! haha..

2009-04-01 @ 21:47:08
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: Malin

Jag har bokat den 17 också hahahahaha:)

Fast från sthlm men spela roll var skit billigt!!

vilket bolag ska ni åka med och vilket hotell?

VI SES PÅ DOLCE OCH GRABBARNA!!(grabbarna grus)

Kram

2009-04-02 @ 10:55:26
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback