Så underbart det är....

2009-06-25 @ 00:22:20
....att ha så fina människor runt omkring sig. Att ha någon som man kan avreagera sig till/för. Människorna som jag omger mig med har så mycket styrka och kraft att dela med sig av att man inte kan vara ledsen eller arg en längre tid. Telefonen har ringt, meddelanden har skickats och inlägg har skrivits. Och efter några härliga samtal, där jag fått spy ur mig all galla jag haft inom mig så känns det faktiskt så himla mycket bättre nu. Jag vet att hur illa det än är så blir det betydligt mycket bättre bara man får prata ut om det. Så sant så. Så tack alla ni som finns i mitt liv! Även om det bara är över dataskärmen/telefondisplayen för stunden, så ska ni veta att jag uppskattar er så himla mycket!

Jag har den bästa sambon, de bästa vännerna och de bästa föräldrarna som pengar kan köpa höll jag på att säga, nej men, som man kan ha menar jag. Ni får mig alltid till att skratta och le igen! Tack och godnatt. Nästa destination - sängen!

Kommentarer

Postat av: mami

skönt älskling, skönt att höra...alltid, tyvärr alltid kommer det att finnas skitbyxor här i världen...då ska man bara vända en ny vit sida i sitt livsbok och skriva en ny kapitel utan smuts...Kram på dig o ha en bra dag!!!!

2009-06-25 @ 10:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback