Orättvist

2009-06-23 @ 21:04:29
Jag har gråtit så mycket ikväll att jag har fått en riktigt hemsk huvudvärk. Livet är så förbannat orättvist ibland och människor kan vara så sjukt elaka och fördömmande...... Hur ska man orka tro på sig själv när ingen annan gör det?

Måhända att jag är extra känslig idag iochmed att mensen är på ingång och hormonerna är all over the place, men det här var endå droppen som fick bägaren att rinna över. Tänker kräva en ordentlig förklaring, denna gång ska jag banne mig våga göra det. Inte bara nicka och hålla med när jag trycks ner i skiten.


Men ikväll ska jag vara ledsen och gråta tills tårarna tagit slut. Jag är så otroligt sårad och ledsen idag. Låt mig slippa förklara varför. Orkar inte det just nu.

Kommentarer

Postat av: malin

Gör så skit schysst:)en vecka bara jag är så jävla less på allt sa till Ken idag kom vi flyttar till sthlm igen ...kram

2009-06-24 @ 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback