Hej hej.

2009-06-07 @ 23:25:20
hoppas att ni alla har haft en bra helg. Jag har då haft ett bra veckoslut. Igår så hade vi personalfest, och trots att flera av oss skulle jobba dagen efter så blev det endå en riktigt lyckad fest. Jag bröt ihop många gånger av skratt attacker (jag & J har ju så sjukt låg kiss, bajs & prutt humor att det är skrämmande!) och kvällen avslutades med, tadaaaaaa, singstar med rosa playstation (den har hängt med på nästan alla fester jag varit på!haha), inget ovanligt där alltså.

Och eftersom det är min helg vecka så var jag alltså en av dem som fick äran att jobba dagen efter festen. Men skönt nog så var jag inte bakis alls. Bara lite risig i kistan efter all grädde igår......


Det var många roliga tävlingar, kul tipspromenad (där jag och J irrade bort oss!), härlig dresscode och mycke mycke mer....


men jag orkar inte skriva om det ikväll. Sätter in bilder och skriver mer någon annan dag. Ska gå och sova nu.


För övrigt så mår jag bra igen. Har kommit över den jobbiga abstinensen! Jag är gode stolt över mig själv också att jag inte ens fest snusade igår!!


God natt!

Kommentarer

Postat av: mami

jag är så stolt över dig!!!att du inte ens festsnusade det är strongt!!!ha en bra vecka, vi kommer att träffas i Boden till helgen, vi dra vagnen till bodenscamping på fredag-måndag!!!Martin, Niklas o Ellen bor med oss...fadro ska till travet på lördag o på fredag är Marianas studentfest...dit går vi på fredageftermiddag bara för att gratulera henne!Halit

2009-06-08 @ 11:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback