Dag 5. Störd.

2009-06-03 @ 10:08:18
Jag fattar det inte, borde det inte börja bli lättare snart? Jag är fortfarande sjuk, fysiskt och psykiskt..... Hjärtklappning, fryser och svettas om vartannat, huvudvärk och svårt att tänka klart. Det är det fysiska det. Det psykiska är väl då snäppet värre: Jag vill skada mig själv, jag är så förbannat irriterad på alla jävla idiotiska människor på denna jord (det är som att jag NU helt plötsligt har fått upp ögonen för hur dumma ALLA faktiskt är!!), jag har panikångest mest hela tiden med mera med mera med mera...... (jag vet att folk inte är trögare nu än vad de annars är, men har har bara ingen energi för andras I-lands problem just nu. Dessutom så är jag bara bitter och obstinat så allt stör mig!)

Jag pallar snart inget mer! Sliter av mig mitt hår jag är så frustrerad. Hur fan kan man bli så här sjuk av att sluta snusa? Sitter och suger på nikotin & tobaks fri snus men det hjälper ju föga... Snarare så blir det väl bara värre av det. Man väntar hela tiden på att få nikotin kicken men den kommer aldrig så då blir jag bara ännu mer frustrerad!

Baaahhhh, Skjut mig någon!

Varför stör jag mig så på alla just nu.... det stör mig att jag gör det..... Allt är stört.


Jobbet nu. Bra att jag är en så jävla bra skådis att ingen märker hur jävla illa det egentligen är......

Kommentarer

Postat av: Malin

NOPE blir inget i augusti får inte semester får bara en vecka i slutet av Juni så vi åker då.

2009-06-03 @ 17:26:30
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Malin

JAG SKA HA EN SÅN BIL:)skiter i vad alla säger jag ska ha den går det sönder så gör den men då är den min iaf:P jag jobbar bara till ca kl 13.00 men jag är ju hemma sen du kan ju komma förbi här om du vill?

2009-06-03 @ 20:56:15
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: mami

haloo!!!Fadro and me upptäckte dig som värst igår...och ändå...vi va ju kunder, köpte en bok för en tiia av en ARG-Piia!!!Halit kuites!!!

2009-06-04 @ 09:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback