Vilken dag alltså...

2009-07-21 @ 21:00:24

Jesus amalia vilken kaotisk dag det har varit... Jag är totalt hjärndöd nu. Tror faktiskt inte att jag skulle kunna rabbla mitt personnummer nu om någon skulle be mig om det... Det har varit helt sinnesgalet mycket folk på jobbet, sjukt mycket skrik och en jätte massa spring hela hela dagen. Varmare än i en finsk bastu har vi haft det också!!! På lunchen så trodde jag på riktigt att jag skulle svimma av. Tror att jag har sprungit och svettats bort en 5-10 kilo idag!!

Huja. Men fort har dagen gått.

Nu ska jag ta och duscha av mig allt äckel och ta mig en iskall öl och bara säcka ihop framför en film i soffan...

Ajöken svettlöken.

Jag är helt slut.....


Kommentarer

Postat av: mami

Mamis duktig tjej, I love you!!!

2009-07-21 @ 23:30:03

Postat av: Angelika

Tack pia, vad roligt att höra att du saknat mig! :-D hihi.. Hoppas allt är bra med söta du!

2009-07-22 @ 11:44:42
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: mallo

ska du ut i helgen????vad händer?

2009-07-22 @ 19:45:24
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback