Gnäll gnäll.

2009-07-15 @ 10:26:49
jag orkar inte, jag vill inte, jag har verkligen nada lust att jobba idag! Hade helst legat i sängen i några dagar till. Sådär en 4-8 månader kanske? Jag är helt slut i kroppen också, vilket iofs kan bero på att jag faktiskt inte har rört mig mer än från sängen till köket de senaste dagarna... Kan ha med det att göra? Jag har bara sån olust till allt. Ingenting känns kul eller lockande just nu..... Likt en struts vill jag bara kunna stoppa ner huvudet i sanden och tro att jag inte finns då...

Fuck.... Att inte livet bara kan vara bra. Alltid.


Nåväl.... Måste jag så måste jag. (haaar jag någonsin nämnt att jag hatar alla måsten?)



Vad ska man föresten börja se på nu då när alla avsnitt av Harpers Island är avklarade? Grymt bra serie.

Kommentarer

Postat av: mami

Skulle bädda ner dig i bomull om jag hade den makten...men du är inte en liten baby anymore...livet är inte perfekt eller only funny för någon...dessa måsten är en del av allting. Stor kram till min käraste!!!

2009-07-15 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback