Flyttar hemifrån idag.

2009-07-29 @ 08:42:20
Inte permanent (inte än iaf), utan för 2 veckor. Linda ska iväg på sverige turné och då är hon så gullig och lånar ut sin etta till mig! En fin designer etta inehållande två fåglar, som jag helt ärligt talat är lite små skraj för... Som jag sa igår, det kommer säkert att sluta med att fåglarna rymmer från buren och jag måste låsa in mig på toaletten tills det att Linda kommer tillbaka! Om ni märker att jag ej har skrivit blogg på 1 vecka framöver så kan det vara en bra idé att skicka över någon som kollar läget... Det finns ingen tv men det gör inte så mycket. Ska passa på att njuta av stillheten och läsa några böcker... (jojo, kommer att sluta med att jag sitter på facebook dagarna och nätterna igenom!)

Ska bli intressant att se hur jag klarar mig själv. Har ju inte sovit HELT ensam på säkert..... 2 år skulle jag tro?  Men det kommer nog att gå bra tror jag.

Nåväl. Nu måste jag se till att få i mig lite frukost. Magen skriker högre än en sångare i ett death metal band. Sen så väntar.... kan ni gissa vad? En ledig dag kanske? nååå inte, jobb är det ju som väntar! (oväntat va?!)



hyvää päivää!

Kommentarer

Postat av: mami

ta Rajsan dit oxå...då klarar du av ett par fåglar,heh

2009-07-29 @ 12:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback