Upp som en sol...

2009-01-16 @ 19:05:33
...ner som en pannkaka.

Igår hade jag en riktigt konstig dag. Rolig men konstig. Klev upp på morgonen och hade energi som en duracell kanin på amfetamin! Och så fortsatte det hela dagen också. Det var nästan så att jag började fundera om jag eventuellt gått i sömnen, sökt upp en droglangare och köpt några speed tabletter, svalt dem, tagit mig hem och lagt mig tillrätta i sängen igen! Då förstår ni att jag var energisk när man har sånna funderingar! Studsade runt på jobbet och gjorde 50 saker samtidigt, sjöng och tjoade och sen när jag kom hem så satte jag igång att städa lägenheten! hmm... mysko. Väldigt olikt mig måste jag säga! Tror faktiskt att jag aldrig storstädat hemmet samma dag som jag har jobbat.... Glad till tusen var jag också. Det pirrade i kroppen och jag kunde inte sluta le?! Vårkänslor kanske? I JANUARI?!??(väldigt väldigt väääldigt tidiga vårkänslor) hahah, jaja, det vart ialf fint här hemma! Varför kan man inte ha sånna där dagar oftare?

Men lika pigg som jag var igår lika trött var jag idag! Har varit såååå seg och såååå sömnig hela dagen...... Det var riktigt tungt att kliva upp imorse.... Men nu är den här arbets veckan avklarad iallafall så i morgon får jag änligen sova ut. åh så skönt! Ska verkligen inte göra mycket den här helgen. Jo, till töre ska vi ju men thats it! Jag ska chilla som ingen annan chillat förr! hahah.


så är det. Härliga fredag, du var verkligen efterlängtad!



Kommentarer

Postat av: Sara

Synd att vi inte hann leka i helgen. Nytt försök nästa vecka?

2009-01-18 @ 16:49:26
URL: http://zaramara.blogg.se/

Postat av: Piia

Absolut sara, det tycker jag! Helgerna är alldeles för korta....

2009-01-18 @ 17:12:59
URL: http://piiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback