Söndags ångest

2009-01-18 @ 18:14:31

jag vill verkligen inte att helgen ska vara slut redan! Den gick så fort att jag inte riktigt hann med.....
Har iallafall haft en riktigt skön och rolig helg. Igår började dagen med att jag och tomi for till dagobert och åt frukost där. Gick sen på stan, kikade runt lite på affärer och köpte en födelsedags present till G. For sedan till G på kalas och efter det så åkte vi till Töre.
Där bastade vi och spelade kort till sena kvällen. och kollade in semster filmen från mina föräldrars 2 veckor på Gran Canaria. En riktigt mysig kväll.
Och idag så kom Mallan och Ken (plus deras lilla hund såklart) till Töre också, och vi fyra for ut på en skoterfärd. Snacka om att vi hade det roligt! Jag och M skrek så att hela kalix kommun måste ha hört det, där vi satt bak på skotersläden. Speciellt när K körde, han brassade på så jävulskt! hahaha. Sen turades vi ju givetvis om att köra. Har fått skratta så att jag har ont i käkarna! Vi planerade att vi ska göra om detta snart igen, men då ska vi även ha med oss en matsäck så att man kan åka lite längre bort. Vart bara 3 timmars åkning idag eftersom jag och tomi hade lovat att vi skulle till hans föräldrar och äta också. Och nu så har vi tvättstuga.... suckar.... som vanligt på söndagar! avskyr verkligen att tvätta! fast det kanske inte finns någon som tycker att det är roligt?

Aja, det var min helg det ialf. Nu ska jag spela mitt nya ps spel som jag fick av tomi som en tidig födelsedags present. 007 -Quantum of Solace. Har tjatat om att jag vill ha det enda sedan det kom ut. Och nu äntligen har jag det! Tackar så mycket älskling!


Tack också Mallan och Ken för en toppendag!


     

     


Kommentarer

Postat av: Mallan

HELT KLART VÄRT DET...:)thanks for a funny day..

2009-01-18 @ 22:05:58
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Danni

Hej hej!

Kul att du hittade min blogg, så hittade jag ju din!

Jag är helt galen i bloggar! Hihi!

Hur har det gått med boende i Levi?

Mamma sa att du inte hört av dej, så hon var tvungen att hyra ut till en annan, men du kan ju alltid ringa henne och se om hon kan fixa nåt annat!

Kram

2009-01-19 @ 08:05:38
URL: http://danni.webblogg.se/

Postat av: Danne

måste komma förbi och titta in nya spelet!

2009-01-19 @ 19:37:20

Postat av: mutsi

Tack för en härlig helg!!!Det var ju killarnas tur i spelet men nästa gång så fan...Ni är ju så söta i Iida-mosters mössor Tomppa och du!!Du vet att allt från 70-talet är ju in, hih hih...Vi kommer på onsdag...med present för torsdag 22 när mutsin lilla tjej blir 26!!Kramiz från Töre

2009-01-20 @ 11:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback