Morgonstund har bajslukt i mun

2009-01-28 @ 08:00:59

Ja, inte fasiken luktar det kardemumma i käften ialf!

Fick mig en överraskning igår då jag kom hem från jobbet. Hade fått ett post avi där det stod att jag hade ett paket att hämta ut på affären. Blev förvånad då jag visste att jag inte har beställt något.... och inte skulle jag behöva betala nått heller? Konstigt... men jag for ialf och hämtade ut det. Då jag öppnade det så visade det sig att jag vunnit pris i nån tävling som jag varit med i på filmtoppens hemsida! (minns det knappt) Fick godis, drickor, en tidning, en film och en filmtoppen mössa. Jag som sällan (läs aldrig!) vinner något blev väldigt glad över detta!


Nä nu måste jag fixa till mig och åka iväg till jobbet.

jo föresten, om ni bara ska se en film i år så låt den filmen vara "Seven Pounds" med Will Smith! En otroligt gripande och stark film. Rekomenderas starkt!



Güd mööörning!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Nej det var ju som inte det.. Så vi får ta och ses här nån kväll. Vi hör av oss! :-)

2009-01-28 @ 16:43:14

Postat av: Angelika

Det sista var från mig ;P

2009-01-28 @ 16:43:45
URL: http://www.angelpuss.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback