Ledig

2009-01-29 @ 13:20:16
Det var länge sedan jag var ledig så här mitt i veckan. Vanligtvis så är det mån-fre som gäller för mig. Och det är såå skönt att inte behöva jobba! Har fått se hem till gården igen!! (JA, jag är en nörd!). Det var så härligt också att få kliva upp tillsammans med tompa. Han ligger annars och sover när jag vaknar eftersom han oftast jobbar kväll. 

Ska ta och åka in till stan nu med johan, malin och kenneth och shoppa lite inför helgen. Man måste ju ha finkläder när man åker till levi. Mycket viktigt!

Ser fram emot morgon dagen....... Älskar skidresor! Men åker alldeles för sällan.....

jaja, men nu svettas jag, sitter här och skriver med jackan på.


tjupp tjupp, and im of!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback