KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!

2009-01-22 @ 19:32:46
Detta blogg inlägg innehåller förjävla många svordommar och en sjuhelvetes massa gnäll!!

Fan vilken schizofrenisk dag det har varit idag....
Har hänt både trevliga saker och en massa dåliga saker....

Good:

*Tompa klev upp tidigt idag för att hinna kramas med mig innan jag åkte till jobbet. Så sött.

*Chefen möter mig med en kram idag när jag kommer till jobbet och säger att jag slipper göra de tråkigare sysslorna som jag vanligtvis gör på mornarna.... istället får jag roligare uppgifter att  göra. Bygga om t.ex. Sånt gillar jag.

*Johan kommer förbi jobbet innan min rast och säger att han vill bjuda mig på lunch ute. Vi åkte till till Coop och åt broccoligratäng. Mmm... En mycket trevlig lunch. (Tack Johan!)

*Jag fick köra en Audi A4 -08 idag!


Bad As Hell:

*Blev väck av ett döds besked i morse!

*Drabbades av en satans jävla migrän efter lunchen!!!! Har fortfarande så helvetes jävla ont i skallen att det känns som att jag ska spy vilken sekund som helst!!

*Jag hittar inga förbannade migräntabletter någonstans!

*Jag har fan inte nå jävla chips hemma.....

*Inte ett enda ynka paket har jag fått idag.... inte ens ett tuggummipaket!!!! (dont care what it is, så länge det är inslaget i presentpapper)

*Varför? För att inte en människa bryr sig om att jag åkt 26 varv runt solen idag!




JA, Jag är på dåligt humör idag! Men jag pallar fan inte den här dagen och skallvärken nå mer....




Happy Fucking birthday to me!!


Kommentarer

Postat av: Milo

Grattis Piia! Även fast din dag varit skit! Jag är snart 27... det är inge kul att fylla år mer!!! ;)

2009-01-22 @ 19:57:21
URL: http://miilo.blogg.se/

Postat av: Malin

GUMMAN jag känner mig som världens sämsta GRATTIS jag tror alltid att du fyller den 24jan I DONT KNOW WHY??nästa helg ska vi fira din födelsedag försökte ringa dig nyss men du svarade icke så jag skriver här i stället ha en bra kväll hjärtat puss

2009-01-22 @ 20:01:15
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: mutsi

Minun mailiin on tullut sulle onnitteluja Visalta, Sarilta,Arjalta,Eijalta,Seijalta,Jannelta...ville bara skicka vidare till dig!

2009-01-23 @ 18:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback