Olyckligt.

2009-02-18 @ 22:14:19
Blev gode upprörd i morse när älsklingen ringde och berättade att han hade varit med om en bilkrock..... Det var en kärring j-vel som hade skitit i väjningsplikten i en korsning och kört rakt in i sidan på tomi! Han hade då fått sladd på bilen och åkt rätt in i en stolpe.... Bilen var bara att skrota tyckte bärgarna som kom och tog bort bilen, så nu måste han hitta sig en ny bil. Men det är ju ingenting egentligen. Bara plåt, och det kan man lätt ersätta. Det som är det viktiga är att tomi inte skadade sig allvarligt!! Usch så hemsk, man inser som nu hur snabbt en olycka kan hända.....

Han fick åka till vårdcentralen sen för han fick ont i ryggen.... Hoppas nu bara att det inte är något bestående.

Fy fan hur vissa kör alltså. Tanten hade bara sagt att hon hade bråttom, och att hon varken hade sett tomi eller väjningsplikt skylten! Hur fan kan vissa människor få ha körkort överhuvudtaget? En del kan ju verkligen inte köra. Jag kan bli så förbannad när jag tänker på sånt......!!!

Men hur som helst, älsklingen klarade sig helskinnad, och det är det enda som betyder nått för mig.


Nu ska jag gå och krama om tomi och berätta för honom hur mycket jag älskar han.




شب بخیر ! 

Kommentarer

Postat av: Angelika

Men äntligen någon som ser på Hem till gården! herrejisses, folk vet inte vad dom går misste om ;-)





Usch, hemskt det där med bilolyckan. Hoppas tomi klarade sig utan några men!!

2009-02-19 @ 11:20:07
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: Danne

vissa verkar ju hitta sina körkort i kellogspacket

2009-02-19 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback