Lat, Latare, Piia!

2009-02-22 @ 21:40:34

Det kan faktiskt vara riktigt slitsamt ibland att göra.... absolut ingenting! Jag har verkligen inte gått många meter denna helg, mest bara legat på soffan och jag har sovit mycket också men endå så är jag tröttare än vad jag varit på länge. Helt slut i kroppen också. Det krävs kraft för att orka vara lat! haha. Men nu känns det iallafall som att jag har laddat mina batterier ordentligt för kommande arbetsvecka. Skönt.

Sitter och halvkollar på "Beck" och jag måste faktiskt erkänna att det verkar rätt intressant! (dra på trissor!) Jag måste nog vara den enda i Sverige som ALDRIG sett en endaste beck film.... jo det är sant! Kan det vara möjligt att jag faktiskt har missat något bra? Det kanske finns en anledning till varför det görs fler av dessa filmer än vad det finns håriga, tjocka tyskar i speedos vid medelhavet? Ja, får kanske ta och återgå till filmen och ta reda på detta.

Hoppas att ni alla har haft en bra helg.




mirëmbrëma!


Kommentarer

Postat av: mami

Grattis på namnsdag!!!22/2 fast med ett i FUSK!!!

2009-02-23 @ 05:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback