Klassfest.

2009-02-12 @ 22:29:51

jahaja, i år är det tydligen 10 år sedan jag gick ut nian..... Herregud, att tiden har gått fort alltså. Fick en inbjudan med posten idag till klassfest (i maj) för alla i luleå som slutade grundskolan 1999. Ska jag gå? Nå men givet! Inte är jag den som säger nej till en fest inte. Har pratat med några från gamla klassen idag och de skulle också gå. Tror att det kan bli hur kul som helst. Hoppas att det är många som kommer.

så är det. Börjar bli gammal jag.....

Nä, nu ska jag ta och krypa ner under täcket och bli killad på ryggen tills jag somnar. Mysigt.

Sov gott, vakna torrt!


¡Buenas noches!


Kommentarer

Postat av: Malin

Hey bejbi:)vad göres i helga?puss

2009-02-13 @ 19:06:20
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Malin

Powerking och sprit:)slutar typ vid fem sen bara middag hos mamma hör av dig om det händer nått i morrn:)

2009-02-13 @ 20:02:23
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Johan

jag vill dricka 14 öl!

2009-02-13 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback