Hemma idag.

2009-02-16 @ 15:05:05

Har sjukskrivit mig idag. Har fortfarande så ont i nacken att jag inte tror att jag hade hade varit till någon nytta på jobbet.... Som om det inte vore nog så har jag fått ont i huvudet också. Men det kommer ju från nacken det med så det är knappast någon överraskning. Fattar inte vad jag har gjort? Började klaga över nacken i fredags redan och sen så har det bara blivit värre och värre.... Måste ha lyft någonting tung på fel sätt kanske? Bara till att vila och knapra smärtstillande så blir det nog bättre på någon dag. Ska kanske försöka mig på en liten promenad senare ikväll. Det hjälpte tompa när han hade ryggskott för nått år sen.

I lördags hade vi rätt så roligt hos johan/linda. Till en början ialf. Sen så blev det en del sura miner, men inget som betydde något dagen efter. Det kan ju bli så ibland. Men snygg var jag ialf. Hade sån där dag då allting kändes rätt. Kläderna satt bra, Håret låg rätt, och sminket såg bra ut (enligt mig ialf). hahah. Kan ha att göra med att jag var så nöjd med min nya klänning och min ascoola scarf. Enda som var jobbigt var just min nacke. Inte ens ölen hjälpte!


jaja. Nu ska jag ialf gå och lägga mig i soffan, slå på en snyft film av något slag och bara vila. Förhoppningsvis är jag kry nog för jobbet imorgon.


 
 



dobré odpoledne!


Kommentarer

Postat av: mamma

Min lilla sötis!!!Du måste till läkare och få remis till cityrehab, som förr, du vet!!!Det här är ORDER!!!Kramiz

2009-02-16 @ 17:13:19

Postat av: Malin

Du var jättefin på kortet:)

2009-02-17 @ 20:30:35
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback