Fredag kväll.

2009-02-13 @ 23:24:43
Fredag den 13.e tillochmed. Har då inte varit med om några olyckor idag. Tror inte riktigt på sånt där, även om jag inte gärna går på A-brunnar, under stegar eller slår sönder speglar.  Känns mer som tvångstankar än vidskeplighet dock.
Eller jo föresten, glömde ju bort att jag slog huvudet rätt så rejält i handfatet på toan idag (aha, se där -minnesförlust! Hjärnskakning kanske?!). Tappade någonting på golvet, böjde mig ner och tog upp det, sen när jag skulle resa mig upp igen så PANG -bakhuvudet rätt i porslinet! Men det beror nog mer på att jag är så satans jävla klantig ibland än att det skulle vara en otursdag idag! hahaha.

Ikväll så har det inte blivit mycket gjort. Vi slog på en film (Grudge 3) för ett tag sedan, men stände av det efter en kort stund då vi båda två höll på att somna.... Det blir ju som så när man har jobbat hela veckan. Blir alldeles strax till att gå och sova. Innan klockan 12 på en fredagkväll! Tragiskt!!

Imorgon då? Inte en blekaste aning faktiskt. Kanske öla? umgås med folk? Se på melodifestivalen? eller bara se på film och trycka i sig en massa oh-my-god-that-is-going-straight-to-my-ass onyttigheter? Inget är planerat än utan vi får ta det som det kommer imorgon. Valentines dag som det är. Jo, jag och tompa ska ha badkarsdejt kom jag just på. Tända en massa ljus och skåla med en varsin kall en. (vin hade kanske varit lite finare, men varken jag eller tompa har lärt oss att tycka om det. ÄN iallafall.) Fick en sexbomb i julklapp så vi tänkte ta och prova den. Nej, det är ingen sexleksak om ni nu trodde det, utan det är en låda med en massa badbomber, badsalter och dylikt i. Luktar gott gör det ialf. Kanske man skulle ta och fixa till nå gó mat också? Vi får la se...... Imorgon. Qué Será, Será.



Det var det.



raa dtii sà-wàt!

Kommentarer

Postat av: mami

Vi ska till hockey i Kalix kl 15.15 första och 17.30 andra, kom med om ni vill se Martin vinna...

2009-02-14 @ 12:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback