Vem har tid med ett liv?

2009-12-10 @ 13:00:12
Ett socialt liv. Nå inte jag då ialf. Om man inte räknar alla människor som jag träffar på jobbet till mitt sociala nätverk. Nä, just nu har jag verkligen alldeles för lite tid över till någon eller någonting, samtidigt som jag saknar mina vänner mer och mer för var dag som går. Nu när mallo och kenken har kommit hem från Thaithai också så hade det varit jätte mysigt att ta ha en toffelkväll med en massa öl (jag och malin i ett rum och surrar och killarna i vardagsrummet och pratar om springande hästar eller rullande bollar). Vi har inte setts sen innan vi åkte till Rom, så jag minns knappt hur de ser ut längre! Att jag saknar dem... (och vårat lilla skillsmässobarn också, givetvis!)

Sen så är det tjejfest också i helgen. Det hade varit roligt att kunna vara med på det......Men eftersom jag jobbar så får jag nöja mig med att kika förbi och säga hej och sitta nykter när alla andra dricker sig till världar som är extremt jobbiga att iaktta eller lyssna på om man inte själv också är berusad.

Sen så saknar jag att sitta i johans lilla söta etta med ALLA och sjunga singstar på låg volym (grannarna kan bli arga annars). Det var evighetersevighet sen sist.

Usch. Idag så saknar jag allt och alla helt enkelt.... Har inte umgåtts med någon annan än tomtom och mina arbetskollegor på sista tiden, och då det kan vara påfrestande för hjärtat och sin mentala hälsa att umgås med mig allt för intensivt-allt för länge, så vore det bra för alla parter om jag fick umgås med andra också!

Men nu ska jag dricka min 7 kopp kaffe för denna dag och sedan så ska jag bege mig ut på stan på "leggings" jakt! Med..... världens bästa Malin faktiskt!! Yes, I have missed my baby!





Det känns som om jag är mer på jobbet nu för tiden än någon annanstans! Why?

Kommentarer

Postat av: mami

därför att du är som stora delen av din släkt är: ARBETSNARKOMAN, sorry baby that´s it!!!!

2009-12-10 @ 18:36:46

Postat av: Helena (kollegan som du snart är less på och som snart är less på dig) ;)

Nu får du väl sluta vara ledig och bara dra fötterna efter dig.Dags att komma tillbaka och styra upp gamezone....saknar dig på jobbet juh!!Allas våran Piia som man aldrig vet vilket humör som hon kommer in på jobbet med.....Men det går juh alltid att vända till det bättre,eller hur?!Syns idag........

2009-12-11 @ 07:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback