Vardags(rums)snack

2009-12-21 @ 00:38:03
Följande konsveration utspelade sig på våran soffa denna kväll då vi såg en reklam för friskies kattmat (katten hoppar från tak till tak som värsta ninjakatten):

Jag: Jag tror att den där katten var ganska så datoriserad!

Tomi: Nää, man blir ju faktiskt sådär när man äter friskies!

Jag: Då kanske vi ska börja äta sånt?!

T: Jaaaa, vilken bra idé!

J: Och sen så kanske vi ska börja träna också så att vi blir alldeles svettis?!

T: Mmm... (?) Det... kanske vi gör..?

J: Ja, då kan man verkligen säga att vi är FRISKIS OCH SVETTIS!

T: (skakar på huvudet och pokar med fingret mot pannan) Du är ju sjuk!


ATT vi har intelligenta samtal ibland!

Kommentarer

Postat av: mami

ser er...heheheee...när ni diskuterar, så INTELLIGENTTIÄ!!!!

2009-12-21 @ 06:41:24

Postat av: Malin

Nu har jag bestämt vad vi ska göra på juldagen :)

2009-12-21 @ 20:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback