Uppsägningen nära.

2009-12-29 @ 10:23:55

Om jag måste vara med om en till kväll liknande gårkvällen, så lovar jag att jag säger upp mig på stående fot! Jag orkar bara inte med sådana idioter som vi hade att göra med..... Jävla jävla idioter, omoraliska tjuvar och äckliga blåsare! Det är sådana som dem som gör att man skäms för att vara Finsk. Fy fan för er.

Jag var så arg när jag kom hem igår att jag nästan började gråta! De äcklar mig så fruktansvärt mycket....Att de beter sig som de gör. Att de inte kan skilja på vad som är deras och vad som inte är det. Så här är det alltid.... Det är synd att de förstör för de få som faktiskt är ärliga, men så är det, jag drar nu alla över en och samma kant. Tyvärr så kommer jag att göra det efter gårkvällen. Jag avskyr annars att döma ut människor sådär, undviker det så mycket jag kan med ett öppet sinne, men dessa jävla tjuvar gör att jag blir dömmande och hatisk.

Sen så står idioterna och skryter på finska om allting! Jävla idioter, jag avskyr er!


Fy fan. Jag önskar att jag inte vore finsk.

Jag skäms så förbannat!





(Den extrema reaktionen på ovannämnda händelse bottnar i så många fler känslor än bara så. Missnöjet vill inte lämna mig, och nu har jag även börjat missköta mitt arbete..((för att inte tala om hur jag missköter mitt hem)).. Får jag inte kicken snart så är det ett under i sig. Jag är så olycklig och osynlig. Ingen fattar att jag mår dåligt och även om de gjorde det så skulle inte det göra någon skillnad..... Jag är bara så trött. Jag är så fruktansvärt trött. Jag vill bara sova och jag vill sova föralltid. Jag har bett om hjälp, eller om förändringar i hur det är nu, men jag får ingen respons... Jag orkar inte mer. Jag vill bara sova... Jag är så fruktansvärt trött.)


Kommentarer

Postat av: mami

vad kan man göra mer???????ingen kommer undan städning eller dåliga dagar, tyvärr...sätt Elvis på hög volym både i bilen o där hemma och hämta krafter från musiken, så måste jag göra!!!!

2009-12-29 @ 16:14:50

Postat av: Anne

Piia, försök att göra något Du tycker om! Någor som Du vet ger Dig kraft! Musik, youtube, långa promenader, you name it. Så gör jag varje dag... Stor stärkande kram till Dig, min sötnos!

2009-12-29 @ 23:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback