Jag är såld

2009-12-05 @ 00:44:16
Jag brukar vanligtvis inte tycka om svenska kriminal serier/filmer, men jag måste nu erkänna att jag är helsåld på "Johan Falk" filmerna. Boy oh boy, do I love them!

Hoppas att de görs lika många Falk filmer som det finns av Beck. Det skulle vara något det.

Nu när sons of anarchy är slut och allt.... Säsongsavslutningen var bland det bästa och mest spännande som jag har sett i mina dar. Men nästa säsong börjar först... september 2010!!! Något frustrerande, svar JA!

Som sagt, mer Falk åt mig tack. Serverat med Ett stycket het Frank Wagner. Mums.

En skönt avslappnad kväll har jag haft. Mina favoriter i final i idol, en bra rulle, körsbärstomater, en isglass och myssällskap, mer hade jag inte kunnat begära.


Nu sova. Jobb hela vägen fram till torsdag.


God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback