Du och jag är lika med vi

2009-12-05 @ 22:54:22

Ikväll är livet så bra som det bara kan vara en snöig lördagskväll i en liten norrländsk stad. Jag och tomi har en otroligt lugn och skönt avslappnad kväll i soffan. Vi äter mörk choklad och har just kollat klart ytterligare en "Johan Falk" film och ska snart fortsätta våran mys/film afton med att se "flickan som lekte med elden" (fortsättningen till män som hatar kvinnor, :notering till mamma).

Jag har en skönt pirrande känsla i magen. Jag är lycklig. Jag är harmonisk. Det har varit mycket på jobbet idag, men jag njöt varje sekund av det. Vi kan ha så himla roligt på jobbet ibland. Jag trivs. Jag är nöjd.

Jag kom att tänka på idag att jag inte har festat på... ja, sen kenkens 30 års firande i oktober om jag inte minns helt fel? Måntro om det också bidrar till jag mår så mycket bättre inombords? Visst jag har fortfarande gnäll dagar, pms besvär och jag vill fortfarande resa-uppleva-äventyra, men i det stora hela så är jag riktigt nöjd med hur livet är just nu.

Livet är så bra som det bara kan vara en snöig lördagskväll i en liten norrlänsk stad.

Min kropp pirrar och hjärtat slår lite fortare än vanligt.

Jag är kär på nytt!


Du och jag är lika med vi baby.


Kommentarer

Postat av: Anne

Härligt med kärlek! Jag är så glad för er skull. Stor 2:a adventskram till er båda!

2009-12-06 @ 11:36:05

Postat av: mami

lyckan är oftast nära om man inte tittar för långt....se oli Kinnus-aforismi...omasta päästä,heh..ei taida ymmärtää kukaan muu kuin minä??

2009-12-06 @ 22:04:20

Postat av: Anne

Kyllä oli hyvä Kinnusaforismi: ymmärsin!

2009-12-07 @ 03:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback