Jag vill bara sova....

2009-12-19 @ 08:36:29

Jag vill minnas att jag länge har gnällt om hur trött jag är. I tisdags så blev det för mycket för mig. Jag hann inte mer än komma till jobbet innan allting svartnade för mig och världen bara försvann. Panikångest attacken var ett faktum....

Det kom så plötsligt och jag trodde som vanligt att jag skulle dö. Så jag fick vila på kontoret tills hjärtat hade börjat slå i normal takt igen. Sen så kom mina föräldrar och hämtade hem mig. (Vilken tur att de var i luleå just då) Jag var så uttmattad att jag inte hade vågat köra hem själv. Fy fan så dåligt jag mådde.... Huvudvärk, ångest, nedstämdhet, olust och ännu mera huvudvärk. När jag kom hem så somnade jag. Jag sov hela dagen. och jag sov hela onsdagen också, jag klev inte upp från sängen alls på hela dagen. På torsdagen så vågade jag mig ut lite. Men huvudvärken, ångesten, nedstämdheten och olusten har stannat kvar. Jag mår inte alls bra.

Jag var och jobbade igår trots att jag bara vill dra ett täcke över mig och dö. Det gick trots allt helt okej att jobba, jag hade ingen press på mig att utföra några stordåd arbetsmässigt så jag kunde ta det rätt lugnt. Min chef är så förstående att jag blir rörd!

Jag har inte haft lust eller ork överhuvudtaget att blogga men det tror jag att ni förstår....


Jag fattar inte bara varför detta kommer nu. Deprissioner har jag slagits mot enda sedan jag var liten men jag trodde faktiskt att jag mådde bra just nu? Helst plötsligt som från ingenstans så har det bara sköljts över mig. Självmordtankar (de är alltid där när jag mår dåligt, men det innebär inte att jag gör något åt det), ångest, olust, omotivation till någonting, arg, ledsen, trött, ful och värdelös. och värk i hela kroppen. Det är så jag har mått hela veckan. och det går inte över. (kanske har stressen på jobbet och pappas sjukdom påverkat mig mer än jag trott? jag har kanske försökt att ignorera det tills det blev för mycket en dag?Vem vet...?)




Jaha... Är det dags för lyckopiller igen?!



Jag är helt jävla slut..... jag vill bara somna och aldrig vakna igen!


Kommentarer

Postat av: mami

rakastaa...det vet du! bara jag kunde lindra din smärta på något sätt...

2009-12-19 @ 18:41:22

Postat av: Anne

Önskar jag kunde göra något åt din smärta, men det kan jag tyvärr inte. Älskar Dig, det vet Du! Ta hand om Dig och var rädd om Dig! Stor kram!

2009-12-19 @ 23:16:14

Postat av: Angelika

Usch vad jobbigt det låter :( Finns det nånting jag kan göra så är det bara att säga till.. Filmkväll lr bara att ta en öl ;-P hehe. Kram till dig!

2009-12-20 @ 16:39:25
URL: http://www.CrazyAngie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback