Dagarna emellan

2009-12-28 @ 10:58:00
jul och nyår. Alltså mellandagarna. Mmm... det är det nu. Och jag tycker egentligen att man borde få vara ledig dessa dagar. Det borde faktiskt finnas lag på det! Jag har varit ledig i 3 dagar nu, och då det var jävulskt länge sedan sist jag var ledig så länge, så har jag blivit förslappad, på rekordtid. Jag verkar ha glömt hur man kliver upp till ljudet av en väckarklocka, jag har förträngt att jag någonsin har vetat hur man jobbar för att inte tala om att jag inte längre minns hur man gör sig i ordning för jobbet. Morgonmat och bajslåda eller var det kanske morgonbajs och matlåda? Kommer inte ihåg....

Jag vet bara att jag inte vill jobba. Punkt. Sjuk håller jag på att bli dessutom. Punkt punkt punkt.

Julen var hur mysig som helst. Jag fick bara lite för mycket saker (som vanligt) men vi hade det så trevligt. Åt så jag sprack, busade med ungarna och bara var.

Fest på juldagen, där det roligaste faktiskt var krogkön. Det var något speciellt med den ja...

Fest på annandagen hos linda. Men jag var ganska så "sjuk" från kvällen innan så det blev bara ett kort besök där och 2 öl innan jag höll på att somna på lindas soffa. Tråkigt nog, hade velat umgås längre med alla där. Men jag orkade helt enkelt inte. Tomi var inte heller så pigg den kvällen. så han pallade inte med mycket han heller.


Nämen om jag skulle sluta ipp med att skriva goja nu, och bara bjuda på bilderna från julen istället så blir det nog bra.




Måste ju på jobbet och det nu snart..... suck. Utropstecken.


Hoppas att ni alla har haft en bra jul också.



  



  
  


  
  
 
  

Kommentarer

Postat av: mami

vilka bilder!!!man ser att hela huset var fullt med paketen, hih....och jag hade inte hunnit fixa till mig själv, hoohooo...glömmer kolla i spegeln,hih.

Men ROLIGT det hade vi verkligen!!!!Tack att ni alla finns i mitt liv, ni är viktigaste och helt underbara, älskar er så att det KÄNNS!!!!!!

2009-12-28 @ 11:50:49

Postat av: mami

vilka bilder!!!man ser att hela huset var fullt med paketen, hih....och jag hade inte hunnit fixa till mig själv, hoohooo...glömmer kolla i spegeln,hih.

Men ROLIGT det hade vi verkligen!!!!Tack att ni alla finns i mitt liv, ni är viktigaste och helt underbara, älskar er så att det KÄNNS!!!!!!

2009-12-28 @ 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback