Vem behöver lyckopiller?

2009-08-31 @ 20:59:16
..när man har så härligt sjuka kollegor! Har fått skratta heela lunchen så att jag tillslut nästan pissade på mig och svimmade av syrebrist. Mascaran rann så jag blev svart i hela ansiktet. ha ha ha. Aj aj, jag har ont i magmusklerna nu. Ah, har haft en så härlig dag tack vare alla skojiga personer som man har lyckan att jobba med. Mycket nöjd är jag ikväll.

Nu dusch, och sen middag. (blir sena middagar då jag jobbar kväll)

(härmar Fjortisen A vem-fan-det-än-var:)
"är det meningen att man ska blöda i röven i flera dagar när man har förlorat sin oskuld? ba tyyp lixom" hahahah.
"Jag sög av min pojkvän, är jag gravid nu? har känt mig lite uppblåst i magen faktiskt. ba tyyyp lixom"

Hahaha ha, jag orkar inge mer nu, thihihi... aj, min mage!

Kommentarer

Postat av: Angelika

haha. ja fy tusan, det där var roliga uttalanden =P

Vi måste se till att ta en fika någon dag. Jag är ju alltid bara hemma och hänger, så hör av dig om du har tid över någon gång :-) KRAM

2009-08-31 @ 21:16:07
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: tessan:)

fyfan vad ont jag hade i smilebanden och magen på kvällen!! hahaha, jag skrattar fortfarande när jag tänker på det hahah!!!!:) Jag är blond, men fan inte sååå blond!:D vilka miffon det finns alltså!:) vi är ett rätt skönt gäng på jobbet må jag säga! Hörru hejjpa!:)

2009-09-02 @ 01:16:25

Postat av: Angelika

Ja men har du missat det!! Herregud, Omg Pia!! haha :P Ja men kom hit nästa vecka och se det med mig.. bjussar även på kaffe om du är snäll!! ;-) hihi

2009-09-03 @ 11:24:19
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: Johan

jag läste bloggjäveln, amanda vad det nu var?!

tre två ett noll... tre två ett noll.... USCH!

2009-09-03 @ 23:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback