Varannan söndag morgon...

2009-08-16 @ 10:17:56
Självinsikt: Jag har upptäckt en otrevlig sida hos mig som uppenbarar sig på söndag mornar, udda veckor.... Nästan undantagslöst (ialf när jag sover här "hemma") så beter jag mig som en bitter, sur och elak kärring! Jag klagar på allt som jag stör mig på med lägenheten och allt som jag stör mig på, på människorna (människan!) runt omkring mig. Men helt ärligt så stör jag mig på ALLT dessa söndag mornar så att man ska egentligen inte ta åt sig... Saker som jag inte menar kan lätt komma ut ur munnen. Det är det att jag hatar att kliva upp till att måsta åka och jobba på söndagar. Hate it hate it Hate it!! och då blir jag grinig och ska ta ut det på första bästa stackare som råkar stå i min väg. Det enda man då ska göra för att undkomma min outgrundliga vrede är att säga något så roligt att jag faller ihop av skratt! Eller att kittla mig kan också fungera.(att man efter att ha känt mig i över 5 år fortfarande inte fattar det gör mig bara mer sur & frustrerad!).. om man törs komma nära alltså. Jag vet inte varför jag inte kan bete mig men jag blir bara så.... cant help it. Avskyr så fruktansvärt mycket att behöva kliva upp tidigt på en söndag och göra saker som jag inte vill göra!

Även om det råkar vara min sista dag innan semester så är jag fortfarande grinig.... nåväl blir nog endå på bättre humör när jag kommer till jobbet... Har så roliga kollegor! (oftast ialla fall... fast alla har ju sina dagar också....)


Jag vantrivs i den här äckliga lägenheten.... Fy fan vad skönt det ska bli att få komma härifrån!!



Jag är en bitch idag, förlåt alla som kommer i min väg!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Tack o lov...vi träffas INTE idag, hahaaa ja halit päivän iloksi!!!

2009-08-16 @ 11:50:00

Postat av: Anonym

Lever man med Ojanperä, så vet gudarana vilket tålamod dessa karlar har,jag har min, med min svartsjuka och "ett jäkla humör som jag har"... ut ska all ilska, håller med dig...

2009-08-16 @ 12:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback