Slut...

2009-08-10 @ 22:36:52
ikväll är jag verkligen slut som artist. Ska vara glad om jag lyckas finna kraft nog till att resa mig upp från stolen jag sitter på och masa mig till soffan... åh, jag har ju en twister i frysen också som jag vill mumsa på nu kom jag just på. Herre mun jekale vilken omväg det kommer att bli...säkert hela 4 meter extra kommer jag nu måsta gå!! Vissa dagar så orkar man helt enkelt inte. bara 6 dagar kvar nu till semester!!!


Helgen var galen men ack så skoj. Även söndagen var fin, lång lång promenad, bad och filmkväll. Tack alla mina gummor och gubbar för att ni finns och att ni är så roliga!

Kommentarer

Postat av: mami

idag gäller det, håll tummarna!!!

2009-08-11 @ 08:17:36

Postat av: Piia

Håller tummarna hårt! Lycka till i sunderbyn

2009-08-11 @ 10:14:45
URL: http://piiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback