Semester!

2009-08-17 @ 10:42:19

Livet känns så obeskrivligt skönt just nu. Har äntligen semester och dagen då vi åker till Cypern är finally här!! Som jag har längtat....

Jag är näääästan helt färdig packad, ovanligt för att vara jag... Brukar alltid lämna en massa till sista sekund. När vi egentligen skulle vara på väg redan, DÅ först brukar jag att packa klart... hehe. Även jag har mina ljusa stunder.

Inte allt för länge kvar egentligen tills vi ska bege oss mot flygplatsen. Men tiden går sååå sakta just nu... en och en halv timme kvar vi åker..... och sen så är det ytterligare 2 timmar efter det att vänta innan flyget far.... ojojoj orkar knappt bärga mig! Har resfeber och vill iväg nu, helst igår! Nå, ska ta och köpa mig en stooor och kall öl på kallax och skåla in semestern. Det är ju nästan en tradition att göra så....


Så, hoppas att ni klarar er utan mina inlägg i en hel vecka! (jo men det gör ni ju, så intressant liv har jag ju inte! haha) Jag kommer att ligga på playan med en kall en i handen och njuta av värmen.... Bada, sola, parta (älska?) och äta grekisk mat.... åh FY FAN SÅ SKÖÖÖNT DET SKA BLI!


Det är såhär jag mår som bäst.... på resande fot!





sköt om er! skicka ett sms till mig med eran adress så lovar jag att skicka vykort till er. kram


Kommentarer

Postat av: mami

tack att du ringde från Kallax...och NJUT!!!

2009-08-17 @ 13:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback