Im Lucky im inlove with my bestfriend

2009-04-08 @ 14:28:07
Jag är långt borta just nu. Jag ligger på en perfekt vit paradisstrand och blickar ut över det vackra turkosblåa havet. Brevid mig ligger min älskade Tomi. Vi håller varandra i handen och tittar emellanåt varandra djupt i ögonen och viskar tyst, Jag älskar dig, välkommen hem mitt hjärta. I bakgrunden hör vi den här vackra melodin spelas om och om igen, och jag känner mig lugn, harmonisk och lycklig. Innerligt lycklig. Vi är hemma jag och min vän. Vi är äntligen hemma! Vi är där vi är ämnade att vara. Jag tackar gud från botten av mitt hjärta att vi funnit varandra och vårat nya hem. Vi har hittat vårat kall i livet. Här kan vi vara lyckliga i resten av våra liv. Det är nu livet som det ska vara börjar.








Jag får en härlig myskänsla i hela kroppen när jag drömmer mig bort.

Kommentarer

Postat av: Angelika

Ja jag kan lova dig att det lät skit jävla högt! Hahaha.. Men nog är det lite små coolt nu i efterhand =P

2009-04-08 @ 22:18:35
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback