Tere tulemast!

2009-04-27 @ 21:58:11
jå, då var jag hemma igen då. Trevligt att träffa tomi igen men annars så hade jag helst stannat lite längre. Det har varit en sjukt rolig resa med en massa knasiga små missöden och pinsamheter som inträffat, men det är ju jag och mamma i ett nötskal det! haha.

Lägger ut lite bilder och skriver mer om helsingfors-Estland resan en annan dag. Är riktigt trött idag efter en natt på tåget..... Dessutom så ska jag kramas med tompa nu. Vi blir alltid så kärvänliga och gosiga mot varandra när vi varit skilda åt i några dagar. Så, någon annan dag alltså.


head ööd!

Kommentarer

Postat av: mami

hehheh hahhah...jag har fortfarande så jäkla ont i magen av all skratt!!!Planerar redan nästa mamma/dotter sammankomst!!!Tack för en alldeles underbar/skitrolig helg tillsammans. Kram från VIROLOIKKARI!!!PS. Plagg som jag köpte från Kemi är snygg,snygg o så snygg på mig!Kram, Pepe och Päpe hälsar samt papa,Rajsan och Valkyria!!!!

2009-04-28 @ 06:11:26

Postat av: Malin

Tror dom har stängt på fredag för det är ju röd dag alla är lediga sen är det valborg ju i morrn vad ska ni göra jobbar du fredag eller?nu ska jag iväg och klippa mig :)kram

2009-04-29 @ 07:32:59
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Malin

Jag jobbar :(funderar om jag ska försöka ta ledigt fredag jag vet inte kanske ska grilla i morrn bara ni då?

2009-04-29 @ 10:48:47
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Angelika

Nej det gjorde han inte. Bilen var nämligen TOM!! Ja nu ska du få höra.. Cain sköt sadie sen i ladan. Cain fick sina pengar och tom blev räddad.. Men då tecknikerna kom dit så såg dom att blodet inte var RIKTIGT!! Ja du hörde rätt. Cain och sadie hade planerat ALLT! hahaha, ja villken soppa... men ack så spännande det är.. hihi Däremot så dumpade cain sadie utanför Planet innan dom skulle åka iväg med alla pengar, så hon är fortf kvar i krokarna, hehe!!



50 min kvar, sen får jag se 2 avsnitt! Wiiiee

2009-04-29 @ 11:05:49
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback