Mys fredag.

2009-04-03 @ 19:13:25

Ikväll blir det en tok tofflig mys fredag. Ponken är just nu och köper kina mat åt oss. Rakarns så gott det ska bli alltså. Det riktigt vattnas i munnen på mig.... mmm... biff & bambuskott...mmm... Är så hungrig just nu att jag seriöst funderar över hur gardinerna skulle smaka med lite ketchup på!

Kanske att man snarrar till det med lite karra också? har ju endå gått upp så mycket i vikt på sistone så att en helg till gör väl knappast någon större skillnad.... (jag kan ju låtsas ialf!) Men på MÅNDAG (vilken måndag?) blir det allvar med viktväktarna igen. Vill ju vara beach fin till Cypern i sommar. Riktigt roligt att även malin och kenneth ska dit också. Samtidigt som oss också! Det skumma är att vi båda bokade resorna utan att veta om att vi skulle till samma ställe, samma datum! hahah. Nå är vi nära vänner alltid! Tror att vi kommer att ha det sjukt roligt, för det brukar vi ha ihop. Men det är ju först i augusti det....... Så länge kvar. (Gud, giv mig styrka!) Men jag tror nog att jag ska klara av att INTE rymma hemifrån innan dess. Ska försöka ialf.

Men nu kom torkel-hjärtat hem med maten.


Veni, vedi, vici!


Kommentarer

Postat av: Malin

Bakis?hihi tänkte också bli beach snygg till Cypern!

Tack för igår kram

2009-04-05 @ 12:56:19
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback