Bara 1 dag kvar

2009-04-21 @ 21:52:41

Nu har jag bara morgondagen kvar att jobba och sedan är jag ledig enda till på tisdag! Åh, sååå skönt. Jag kommer att njuta varje vaken (och sovande för den delen också) sekund! Jag börjar bli gode leds på att jag är på jobbet mer än vad jag är hemma. En enda dag kvar, blott en endaste dag. Jag längtar så till imorgon kväll. Jag ska få vara ledig! Förstår ni, enda till på tisdag. Mmm. Ni kan inte ana hur bra det känns. Att jag ska få vara ledig alltså. Till när undrar ni nu förståss, Aaa, då ska jag tala om det för er, till på tisdag får jag vara ledig. Jepp. Tisdag alltså. Dvs, torsdag, fredag, lördag, söndag OCH måndag. Märks det att det var länge sedan jag var ledig? Märks det att jag är exhalterad? Märks det att jag upprepar mig lite?




Efter imorgon så är jag ledig enda till på tisdag, till dagen efter måndagen alltså.



happy days!


Kommentarer

Postat av: mami

har du packat??och kom tidigt på fredag...vi måste hämta biljetterna i Kemi på eftermiddag!Puss o kram

2009-04-22 @ 07:56:33

Postat av: Thomme

Haha, ja då är vi två :D Mitt hem är på jobbet =)

Hoppas vi ses snart, yey.

kram

2009-04-29 @ 13:35:52
URL: http://aremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback